NÓŻ DO PROFILOWANIA WARZYW I OWOCÓW 6 CM CZARNY 6.7503 SWISS CLASSIC FIRMY VICTORINOX
CECHY TOWARU:
Numer artykułu: 6.7503
Kolekcja: Swiss Classic
Długość ostrza: 6 cm
Długość: 16,2 cm
Wysokość: 1 cm
Szerokość: 2,3 cm
Waga: 20 g
Kolor: czarny
Właściwości ostrza: ostro zakończony
Materiał rękojeści: materiał syntetyczny Polipropylen (PP)
Rodzaj ostrza: standardowe proste ostrze
Nadaje się do mycia w zmywarce: Tak
OPIS:
VICTORINOX NÓŻ DO PROFILOWANIA 6 CM CZARNY
Klasyczny nóż do profilowania o wygiętym ostrzu
Nóż do profilowania Swiss Classic to prawdziwy niezbędnik dla tych, którzy przywiązują wagę do detali – narzędzie, przy pomocy którego z łatwością przekształcisz każde danie w małe dzieło sztuki. Dzięki niemu zarówno domowi, jak i zawodowi szefowie kuchni precyzyjnie wykończą swoje dania. Łabędź z marchewki? Wykrojenie pomidora w formę róży? Mając pod ręką ten mały nóż z precyzyjnym, wygiętym ostrzem to naprawdę nic trudnego. Od pomysłu do wykonania dzieli Cię zaledwie kilka chwil.
GŁÓWNE CECHY:
- Idealny model do dekorowania owoców i warzyw
- Szwajcarski nóż do profilowania z wygiętym ostrzem
- Ergonomiczna rączka i wyjątkowo ostra krawędź ostrza
O FIRMIE:
W 1884 roku Karl Elsener otworzył w miejscowości Ibach, w szwajcarskim kantonie Schwyz, warsztat produkujący noże, oferując możliwość pracy dla biednej, miejscowej ludności zapobiegając emigracji. W 1891 roku przedsiębiorstwo Elsnera wykonało pierwsze zlecenie dla szwajcarskiej armii, produkując kolekcję noży żołnierskich. Był to początek rozkwitu firmy, która wkrótce podbiła światowy rynek.
Już wtedy widoczne były fundamenty podejścia, które do dziś definiuje filozofię firmy Victorinox – duch solidarności, głębokie zakorzenienie w kulturze regionu i uznanie dla trwałych wartości.
Obecnie Victorinox to firma o globalnym zasięgu, mająca w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe i profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów.