OBIERACZKA UNIWERSALNA Z WYJĄTKOWO OSTRĄ KRAWĘDZIĄ OSTRZA CZERWONA 7.6075.1 SWISS CLASSIC FIRMY VICTORINOX
CECHY TOWARU:
Numer artykułu: 7.6075.1
Kolekcja: Swiss Classic
Rozmiar: 212 x 49 x 22 mm
Wysokość: 22 mm
Waga: 21 g
Kolor: czerwony
Materiał rękojeści: materiał syntetyczny (PP)
Rodzaj ostrza: mikrożłobienia
Nadaje się do mycia w zmywarce: Tak
OPIS:
VICTORINOX OBIERACZKA UNIWERSALNA CZERWONA
Gotowanie to sztuka – kiedy tworzysz kompozycje ze smakiem i dbasz o odpowiednią kolorystykę dań. Jako mistrz własnej kuchni zasługujesz na odpowiednie narzędzia, które wspomogą Twoją kreatywność. Szczególnie użyteczna okaże się uniwersalna obieraczka Victorinox. Jej ząbkowane ostrze sprosta nawet najtwardszej skórce, a ergonomiczna rączka ułatwi przyrządzenie niebanalnych potraw.
GŁÓWNE CECHY:
- Do owoców i warzyw z miękką i twardą skórką
- Wyprodukowana w Szwajcarii obieraczka z wyjątkowo ostrym ząbkowanym ostrzem
- Ergonomiczna rękojeść ułatwiająca użytkowanie
UWAGI:
Obieraczka Uniwersalna do warzyw i owoców występuję w wielu, wyrazistych kolorach, które są do wyboru na pozostałych aukcjach.
Film o zaletach obieraczki Uniwersalnej można zobaczyć pod linkiem: https://youtu.be/5zny2Vd4kDU
O FIRMIE:
W 1884 roku Karl Elsener otworzył w miejscowości Ibach, w szwajcarskim kantonie Schwyz, warsztat produkujący noże, oferując możliwość pracy dla biednej, miejscowej ludności zapobiegając emigracji. W 1891 roku przedsiębiorstwo Elsnera wykonało pierwsze zlecenie dla szwajcarskiej armii, produkując kolekcję noży żołnierskich. Był to początek rozkwitu firmy, która wkrótce podbiła światowy rynek.
Już wtedy widoczne były fundamenty podejścia, które do dziś definiuje filozofię firmy Victorinox – duch solidarności, głębokie zakorzenienie w kulturze regionu i uznanie dla trwałych wartości.
Obecnie Victorinox to firma o globalnym zasięgu, mająca w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe i profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów.